Dag 6 - Typ av killar jag faller för.

En Kille Som Kallar mig Vacker Istället För Sexig . En Som Ringer Upp mig Så Fort jag Lagt På . En Som Skiter I Alla Andra Tjejer Han Kan Få . En Som Ligger Vaken Bara För Att Få Se mig Sova . En Som Vill Visa Världen Att jag Är Någonting. En Som Håller Hand I Hand Inför Polare. En Som Konstant Påminner mig Om Hur Mycket Han Bryr Sig Och Tycker Om Dig . En Som Tar Med Dig När Han Träffar Sina Vänner.
Och Som Vänder Sig Mot Dem Och Säger
"Det Är Hon"|
Och Som Vänder Sig Mot Dem Och Säger
"Det Är Hon"|

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej! Nu har jag lagt upp finalisterna till Dagens blogg, kolla om det var du! :D

Om inte så kan du ju kommentera dom andras så får du mer läsare! :)

(det kommer upp en ny tävling imorrn eller ikväll om du inte vann)

2011-04-30 @ 12:01:59
URL: http://zoophias.blogg.se/
Postat av: Cissi

sv: tack! ah det kan ja väl:)

2011-04-30 @ 12:17:47
URL: http://memyselfandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0