FÖRLÅT!

Sov hos joanna så jag hade inte tid att blogga!
igår så träffade jag joanna, hennes pojkvän o en kompis, som heter Oliver! Vi gick hem till joanna först o jag o joanna fixade oss sen så trog vi till bogarmossen till ngn sjö! det var sjukt kul där! Var inte kanske på världens bästa humör, men det va iaf skit kul! Idag så Ska min pappa skjutsa mig o min syster till kyrkan en snabbis sen så drar vi hem igen! Vad ska ni göra på påsen då? träffa familjen? Vi ska iaf ha skit mysigt! har nyss duschat o det känns jätteskönt! hih! Vi hörs sen!
tyvärr så blev det inga bilder:/ Menmen!

Kommentarer
Postat av: Semonies

Min släkt var här igår, men idag ska jag vara med min bästis + hennes syster + deras pojkvänner. :)

2011-04-23 @ 12:47:47
URL: http://semonie.com
Postat av: Ekblad <3

Sv; Gillar din blogg..Ska vi följa varandra på bloglovin? =).. Hur är läget annars?

2011-04-23 @ 12:52:09
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0