Godmorgon!

Hejsan! Min mamma väckte mig ganska tidigt för vi skulle äta frukost tillsammans! så jag va tvungen klä på mig och gå äta;)! Goottt!! sen när jag kollade på klockan när vi började äta så var den typ  5 över 8?!:O sjukt tidig!! Iaf! Idag ska  vi gå till min pappas syster vid lunchen och äta med de! Sen så åker vi till Tumba eller så kommer de till oss! Jag har ingen aning! eller så ska vi gå till min kusin som bor nära! men det får vi se sen! just nu får jag göra vad jag vill, tror att det behövs städa i mitt rum så.. faaast, vem orkar?:p ahha inte Vi iaf! haha aa vi hörs sen!
jag min mamma o min syster!
sjukt jobbig låt som min syster lyssnar på hela tiden! -.-

Kommentarer
Postat av: Amanda

veckans blogg är nu uppe. Kolla in i bloggen och kollar om det vart just du!

Kramis :)

2011-04-24 @ 10:44:21
URL: http://amandiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0