shaa!

hello! hur äre med er?:)
Efter skolan så kom jag hem o åt och sen tagga jag såklart ut! det var skit kul! träffade min älskling Jennie, sen gick vi och träffade feliks och michel och satt i skolan och ba snackade om allt :D det var skit kul!
i skolan så har ajg bråkat med en kille, menmen! allt slutade bra! för en gångs skull! ;) hade SO hela dag fram till kvart över 2 sen hade jag engelska som slutade halv 4 men vi fick sluta tidigare ;D
imon äre valborg! va ska ni göra då?:D själv ska man träffa en kompis och tagga med henne!
juste min syrra sjön i kören idag! superduper fint! ;D älskar min stora syster! jag ska oxå gå i kören nästa år! men bara kanske!
det var polis i skolan idag, haha några killar körde moppe utan hjälm elr nått sånt:P! fast de åkte iväg när polisen kokm! en man ville stoppa men han på moppen va bättre o åkte iväg! skit kul! så frågade de mig o jennie om vi visste vem det var fas jag såg aldrig vem det var som åkte!
det var ganska kul dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0