VALBORG!

tjusan kom hem för inte så länge sen! lyssnar på somarplågor haha -no lifer- haha drivker:p iaf förlåt för dålig update men nu ska jag berätta va jag har gjort under dagen!
imorse så hjälpte jag till hemma o städade! sen så gick vi(jag min mamma och min syrra!) till centrum köpte skor och gick på donken, sen kom min kusin hem, så vi(jag o min syrra) gick med henne hämta glasögon! sen så gick jag o min kusin köpa keps till mig så jag slipper ta från mina kompisar hihi! sen så träffade vi greta o hennes pojkvän alex i donken så vi satt lite med de! sen så taggade vi hem och chillade!
sen lämnade jag min kusin vid tuben i vårberg, gich hem hämta jacka o sen drog jag till greta till centrum! efter en liten stund träffade vi en till kompis och gick till hem till alex(gretas kille) och runt halv 8 gick vi till söderholmsskolan och va där lite o kollade på!  det var några som tog min keps så jag dampade..
förresten.. i sommars vare en man som följde efter mig o greta och vi såg honom idag där! blev skiträdd! det var skit kul iaf! Men det blir massa bråk där o så.. det e det som e tråkiga med hela skiten..
va har ni gjort idag då?:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0