100 saker ni nt visste om mig!

100

saker du inte visste om mig

1. Fullständigt namn ? - Paulina Justyna Majcher
2. Exakt ålder ? - 14 fyller år i september!
3 Bor exakt ? - stockholm-skärholmen
4. Bor tillsammans med ? - min moster, min mosters man, min syrra, min moster dotter, min morfar o min hund i en lägenhet!
5. Husdjur ? - hund
6. Färg på ditt hus ? - typ grå
7. När är du född ? - 25 sep 1996
8. Klass ? - 7b(gick om 4an för då kom jag till sverige!)
9. Vilket år tar du studenten ? - 2016 , haha ..  
10. Något jobb ? - nopedope
11. När ska du sova ikväll ? - När jag är trött
13. Duschat idag ? - Jarå
14. Kramat någon idag ? - japp
15. Pussat någon idag ? - ja
16. Vad har du ätit ? - idag ? lunnch,godis , frukost & lite mer godis, mellanmål
17. Dagens klädsel ? - puma tröja, jeans och en lilla t-shirts
18. Dagens humör? - Gallleeen 
19. Dagens sötnos? -  Jennie!
20. Dagens roligaste ? - mycket roligt idag 
21. Har du många vänner ? - jaoo
22. Hur många har du hånglat med? - jadu
23. Vem kramade du senast ? - Laila 
25. Hur många har varit otrogna med dig ? - ingen 
27. Har du pojk-/flickvän ? - nope
28. Vem pratade du med i telefon senast ? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? - greta "okejj, tack ändå<3"

FAVORIT ;
31. Film ? - the last song
32. Låt ? -chris brown- yeah yeah yeah  
33. Mat - Tacos
34. Dryck ? - Vatten
37. Stad ? - STOCKHOLM, london
38. Land ? - grekland & thailand
39. Ämne i skolan ? - IDROTT
40. År ? -2009-2011

SENASTE ;
41. Personen du tänkte på ? - Chris 
43. Gången du spydde ? - för ngn månad sen, va sjuk
44. Gången du grät ? -minns nt.. 
45. Pizzan du åt ? - år inte på länge
46. Gången du var i göteborg ? - aldrig
47. Gången du var i stockholm ? - varje dag
49. Gången du var hög ? - haha ?
50. Personen som såg dig gråta ? - vene

ANTINGEN ELLER ;
51. Svart eller vitt ? - svart
52. Hund eller katt ? - hund
53. Festa eller hemma och mysa ? - beror på.
54. Tv-spel eller datorspel ? - inget.
55. Singel eller upptagen ? - upptagen
56. Kakor eller Bullar ? - bullard
57. Lunarstorm, helgon eller playahead ? -PLAYAHEAD!
58. Ragga eller bli uppraggad ? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel ? - Bigbrother!
60. Brunt hår eller blont ? - mellanbrunt 
61. Blåa ögon eller bruna ? - bruna 
62. Choklad eller lakrits ? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm ? - STOCKHOLM
64. Högerhänt eller vänsterhänt ? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta ? - coca cola
66. Pizza eller kebab ? - kebab pizza
67. Randigt eller prickigt ? - prickigt 
68. Älska eller älskas ? -  både och
69. Leva eller dö ? - LEVA 

ANTAL ;
70. Personer du älskar kompisar b.la? - många kompisar <3
71. Personer du hatar ? - inte speciellt många 
72. Personer som du sagt jag älskar dig till? - ett par stycken 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ? - ingen
74. Glassar du ätit på en dag? - oj.. vet nt
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ? - vet inte 
76. Gånger du haft minnesluckor ? - minneslucka ?
77. Piercingar har du ? - läppen och ska kanske få i navel
78. Personer du saknar just nu ? - Många!
79. Gånger ditt hjärta brustit ? -  ganska många

VEM;
80. Vill du kyssa nu ? - haha , vene
81. Vad ska du göra imorgon ? - skola och sen träning
82. Sjöng du senast för ? - vet inte  mig själv ? 
83. Hade du senast en msn konversation med ? - Det vet jag inte .. chris tror ja 
84. Spelade du tv-spel med senast ? - min kusse
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu ? - venne
86. Vill du kasta en sten i huvudet på ? - haha , ganska många
87. Förtjänar att dö ? - nej
89. Vill du sova brevid inatt ? - min nalle x)

VAD ;
90. Gör dig glad ? - kompisar ♥
91. Gör dig ledsen ? - endel saker 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ? - navelpiercing
96. Längtar du till ? - sommarlov !!!
97. Tycker du om dina betyg ? - har inga
98. Vad ångrar du mest i ditt liv ? - ganska många saker,.
99. Är det värsta som har hänt dig ? - massa..
100. Är det bästa som har hänt dig ? - mycket <3

Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Svar: Vart är de inlägget då :S<3

2011-05-02 @ 21:53:26
URL: http://jjennus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0