det är så ....... svårt!

Hej, kan nt hålla mig men jag måste.. jag måste stå upp att det var dags för henne.. hon va gammal och sjuk. dock kände jag o min syster henne sen vi var små men det e nog bättre nu.. Vi har sjuka minner med henne! hon va bäst!
Som min syster sa det e bättre, hon slipper all smärta och allt.. min farmor behöver nt oroa sig längre, men det gör ont i hjärtat..  Vad ngn än gör, kommer det aldrig göra mig glad på några dagar, jag kommer försöka men det kommer inte gå så bra.. Det gör ont när jag tänker på hur jobbigt hon hade, när min farmor grät nästan varje dag för hon va sjuk och förstod inte. när hon ville nt äta. Det är sjukt svårt att hålla sig men jag har min syster som är med mig, vad som än händer. Det var hon som kom och sa att hon va död, men hon tröstade mig ändå. Synd att jag inte kan åka på begravningen men ska gå till hennes grav så fort jag är i polen. Hoppas hon hare bra nu.. fick inte se henne sista gången.. såg henne sist i september.. nu fick jag aldrig chansen att se henne.. Kommer sakna grovt henne, fast hon inte kom ihåg verm jag var, och hon kunde inte prata elr göra nått sj.. det var jobbigt, men de gav aldrig upp.. de kämpade tills sista dagen!

vi växte upp med henne i en liten by.. Hon kände inte igen sig i lite sötrre stad, men när hon åkte till sin by kände hon sig hemma.  jag älskar henne grovt mkt.. R.i.p farmorsmor sabina!

HAde inte lust att gå till skolan idag, så jag o min syrra stannade hemma idag, hoppas ni har bra dag iaf..

jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Nilli vår-bloppis ASOS,GINA, MQ

Hej! Besök gärna min bloppis http://dreamsandcupcakes.blogg.se/ ha en bra dag :)

2011-05-04 @ 09:52:40
URL: http://dreamsandcupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0