TRNÄNING!

Tjabba! Hade träning nyss! dock slutade vi en timme tidigare, venne vrf. dså jag är hemma nu och snackade med! han köpte comviq för min skull! bara för att messa med mig! så gullig! Men eftersom han bor i kiruna så vet inte om jag kommer träffa honom.. kanske om han kommer hit och hälsar på?=) det skulle va superduper gulligt! hihi imon har jag orientering SKIT tråkigt, med den här vädret, det regna hela dan idag! fast det e skönt på ett sätt.. men skulle va bättre om det va varmare! men lite regn gör väl inget;)! ellää?=) hihi va har ni gjort idag då?:)
ska snart ner och gymma med joanna! hörs då!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan!!! Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg!:D

Ha det bra!/ Matilda

2011-05-03 @ 19:42:39
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0