hej!

Hejsan förlåt för dålig update (igen) men hade orientering på morgonen(JAG KLARADE! FÖRSTA GGN I DEN HÄR TERMINEN!) och sen när jag om hem så åt jag pizza. efter det gic jag till vårdcentralen för att olla mitt huve. har öppetsår och blöder och har huvudvär i 4 dagar nu!:S så vi gick dit men vet ni vad de sa?! tjejen ba : aa men nu e det försent vi har inga läare här du kan omma imonrgon eller ringa på mrogonen och boa tid, jag ba men kan jab inte få tid till imon hon bah; nee sen jag ba aha okej.. tack ändå.. man ba JAHA ?! vrf äre öppet då?! seriöst-.-
påväg hem lämnade jag min systers böcker;) och sen gick vi handla pizza och glass! ;) hih nu sa jag lyssna på musik och sen sa vi ta hand om vår lillasyrra i kanse 1 timme sen ommer min pappa! min mamma sa till solan så.. :D SKulle åka till stan idag egentligen men vene om jag kmr åka.. JAa hare bra! va har ni gjrot idag förresten?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0