SVAR på frågor!

Anonym om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
är du oskuld
svar; ja jag är oskuld

Malin om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
Varför kallar du dig "stuupidgirl"? Se mer positivt på dig själv!
svar; för jag är stupid hihi !;) Ibland kan jag va hur positiv som helst sen så blir jag negativ en annan dag.. vet fatkist inte vrf!

Erika(jyringen) om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
högsta önskan?
svar; det e nog navelpiercing och moped ;)

mathilda om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
vilken är din favorit färg?:D
svar; svart och rosa;)

annsoh om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
va för kamera har ud :D
svar; nikon!

carolina ([email protected]) om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
Antar att du har barn med tanke på bilden i headern. Vad var din första tanke när du fick reda på att du var gravid? :D

ur gammal är du nu? :)
svar; hahah va gulligt! nej det e inte mitt barn! det är min lillsyster! vill inte ha barn när jag är så ung! hihi jag är 15 år (fyller år i september)

kinjaa ([email protected]) om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
Hur många pojkvänner har du haft och vilken var den du var mest kär i ? ;)
svar; jag hade många pojkvänner, men jag va mest kär i richard!

julia :D om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
vad är det bästa med att blogga? :D
svar; jag vet faktisk inte! men det e kul och få skriva av sig och att det finns faktiskt personer som bryr sig!

Emma♥ om Vad gör vi ?... nu kör vi!!!:
Vilken stad bor du i ?
sportar du?
är du oskuld? 
:)
svar; jag bor i stockholm, jag har börjat på basket! och ja jag är oskuld!


Kommentarer
Postat av: Carolina

svar:

Haha, nej vad pinsamt, jag trodde du var vuxen med barn x'd

2011-05-13 @ 20:35:46
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.oväntade önskningar måste jag säga :9

2011-05-17 @ 11:39:50
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0