"Den som står bredvid dig behöver inte alltid stå dig nära."

Varför finns det så många falska personer?.. Jag säger inte att jae inte falsk, för alla är det, men asså jag kan erkänna om jag har gjort fel, men sj tycker jag att det är bättre att säga det face to face ist för o leka "snäll"  eller leka kompisar när man egentligen inte gillar en..
jag försöker vara snäll mot alla, ibland är jag för snäll.. jag kan ba intee se ngn gråta, jag måste trösta, jag kan nt se ngn vara sur /ledsen utan att fråga vad som har hänt.
jag stör mig på människor som ljuger och an inte tala sanning.. asså äre det så svårt? seriöst..
så fort något händer o jag har vart med om det så tror jag att det är mitt fel.. kanske för jag hade dålig uppväxt, menmen..
Va tkr ni då?..
Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på det vi inte har..
sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0