Hejsan!

sry för dåligt updatering men kunde inte blogga på morgonen och efter skolan hade jag träning! men iaf påväg hem träffade jag joanna så jag gick med henne ;)
nu ska jag berätta vad som hände igår, när jag skulle va barnvakt med min syster!
från början va allt okej, hon kolla på tv med oss och lyssnade på musik sen så 6 tiden ringer jag till min pappa och frågar när han kommer hem, men då säger han att han kmr sent, men mamma kommer komma från skolan lite tidigarem runt 7, jag ba aa okej. sen så ringer jag till min amamma och frågar när hon kommer då säger hon vid 7, men hon började va hungrig typ kvart i 7 så jag pratade med min moster och sa att jag kan göra mjälk till henne om hon förklarar hur jag ska göra, så jag gjorde och matade henne, sen så bajsade hon och skrev för jag skulle byta blöja, så jag gjorde det, sen så ligger hon där och när jag böt blöjan så började hon gråta för hon va trött och skulle sova.
men hon skrev så jävla högt att jag ringde min mamma, så hon kom runt 8 hem och julia somnade!
sen så hör jag julia gråta så tänker jag "vafan ska jag hjälpa mamma?" så går jag till rummet och ser min morfar där:s jag ba var e mamma ? han ba a men jag vene sen så kommer hon o jag ba vart e pappa? skulle han inte komma hem för länge sen? han sa att han var i garaget runt 9?:s jag såg att hon hade tårar, hon ba bilen är inte i garaget och det går inte ringa honom.. jag ba ska jag försöka ringa honom hon ba ah gör det, så jag gjorde det men det gick inte, jag tröstade min mamma, sen så gick jag till min syrra och berätta det så vi tröstade tillsammans! sen så ringer vi hans kompis om han vet vart han är o lalalal, då säger han att de skulle jobba till kl 10. sen så kommer min pappa hem. vi var så jävla oroliga, hans mobil dog o mamma hörde inte när han sa att han skojjade att han va i garaget-.-
han ba garvade åt oss..
ni förstår inte hur rädda vi var.. men det var min kväll igår!
idag så "bråkade" jag med min kompis pga en sak men det ska jag inte ta upp i bloggen! '
hare bra det var allt för idag! ska skriva mer sen kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0