lillholm-aspudden

Tja sötnosar! idag så hade vi matrch i skolan så mötte 6orna aspudden skola(en fotbollskola) och de förlorade 7-1!!!!!! är så stolt över min skola att vi vann med så många! när alla skulle gå så kastade några pers(vet ej vilka) stenar på spelare från aspudden så de kan anmäla vår skola för det så vi inte kan ha några matcher elr delta i ngt-.- (BORIIINNG) aa men hoppas de inte gör.. det var iaf ingen från min klass(STOLT) hahah

Juste ringde vårdcentralen idag och de ba vi ringer upp dig kl 5 i 9 sen ja ba okej?.. sen så ringer de o ba hej o jag berätta allt sen tjejn ba: du får komma på måndag halv 11! jag ba aha okej.. min mamma vblev lite sur för hon vet ju itne vad det e som jag har på huve, oså.. men aa nu får jag vänta tills måndag!
Snart ska ja va barnvakt så  det blir ganska kul och julia är lugn:p höhö gillar nt när småbarn gråter:P hahah Simon fyller 4 månader idag !! ;) jiiippiiieee:D:D stor pojke nu :D
hare bra puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0