Träääänig!

Tja! Vare hos läkaren idag, hon sa att ja slog mig nånstans elr gjorde nått, men det att jag har huvudvärk hela tiden är inte pga det, konstiga e att jag fick ont i huve när jag fick den där saken.. Ska dit imorrn oxå, lä'karen ska kolla vrf jag har haft huvudvärk hela tiden. ska dit iimon halv 10 ska ja va där senast, så jag missar svenska och musik tror ja :P vene hur lång tid det kommer ta.. menmen.. om 2 dagar ka jaklippa håret;) och sen färga, o KANSKE samma dag pierca, annars blire typ 25 ;)! Hade träning nyss, elr det va egentligen killarnas träning men tjejerna fick vara med. de som vill såklart! det va ganska roligt idag! men imon blire bättre!
På fredag ska jag till grönan med några sköna människor! skit kul! Fradag har jag studiedag såå:P min kompis fyller år då oxå! så först ska ja gå och vara med de sen ska ja åka iväg så ja kommer inte updatera så mkt menmen.. aja hoppas ni har det bra iaf! puss och hej ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0